גישור בארגונים

קונפליקטים חודרים לכל חלקה טובה בעבודה ובניהול.

אנשים מכל העיסוקים בכל הרמות מדווחים כי אחד הגורמים המלחיצים אותם ביותר במקום העבודה הם הקונפליקטים הבין אישיים היום יומיים.

  • עובדים משקיעים עד 42% מזמנם בסכסוכים, או בניסיון לפתור אותם. (סכסוכים שלהם ושל אחרים).
  • לפחות ב-50% מהמקרים בהם עובדים עוזבים מרצונם את מקום העבודה, הגורם הוא סכסוכים.
  • מנהלים משקיעים בין 30% ל-40% מזמנם בניסיון לטפל בקונפליקטים.
  • פרויקטים בעלויות של מיליוני דולרים נתקעים בגלל יוקרה אישית, במסווה של חילוקי דעות מקצועיים.

גישור פורץ את המעגל השלילי של פגיעה באדם ובארגון.

הגישור הנו הליך רצוני בו בעלי המחלוקת מנהלים משא ומתן בסיוע המגשר – צד שלישי   וניטרלי, ומגיעים להסכם המקובל עליהם.
לקריאת המאמר לחץ כאן

מדוע גישור?

  • תהליך קצר, מהיר וזול.
  • פתרונות יצירתיים ולטווח ארוך.
  • מאפשר הדברות ישירה, שימור ואף שיפור היחסים.
  • התוצאה המתקבלת היא לשביעות רצון שני הצדדים.
  • אנשים ממלאים הסכמים שקבלו בעצמם, יותר מאשר הוראות שהונחתו עליהם.
  • מגשר חיצוני ניטראלי מגביר את האמון במערכת.